Page 1 of 12 1 2 3 11 ... LastLast
Results 1 to 20 of 221
  1. #1
    Junior Member sneiks's Avatar
    Join Date
    Sep 2012
    Location
    Engure (Tukums), Rīga
    Posts
    227

    Default Sneika 324tais e30 '88

    Sveiki foruma lietotāji!
    Pirms gada (2014.g.janvārī) iegādājos 1988.gada 324D e30 facelift sedanu bez dzinēja un kārbas. No ekstrām ir tikai lūka, tā kā daudz ko stāstīt te nav. Tā kā no rūpnīcas tricārs izripoja ar 2.4 bezturbo drebekli, tad piekare arī ir parastākā - tievās statnes priekšā un trumuļu bremzes aizmugurē. Vienīgais + piekarē ir ventilējamās bremzes priekšā.

    Te stāsts par to kāpēc un kā tiku pie auto.
    Jau labu laiku vizuāli patīk e30 (teikšu tā, vispār patīk 80to gadu autobūve, jo tad vismaz dažādas auto markas bija dizainiski atšķirīgas, nevis kā tagad, visiem viena tendence). Tad čomi pāris reizes iedeva izbraukt ar saviem e30, un ar katru reizi ar vien vairāk un vairāk iepatikās e30 - patika atrasties pie stūres, pat nevaru to izskaidrot, bet bija forša sajūta.

    ss.lv nekā prātīga tobrīd nebija ap 1k eur. Viens labs paziņa (vismaz tobrīd man likās, ka labs), uzzināja, ka meklēju e30 un piedāvāja savu par smieklu naudu, bet stāvoklis krietni zem vidusmēra e30. Dzīvē nebiju redzējis, bet čalis atsūtīja bildes (cik nu varēja saprast, neredzot auto dabā, bet aptuveni uzmetu izmaksas, cik vajadzētu ieguldīt līdz ''vidusmēra'' e30 stāvoklim, sanāca ~ tas pats kas ss.lv, bet tas jau būtu pārlasīts/pārkrāsots e30, tā teikt plāns bija uztaisīt mazbudžeta, pievilcīgu un tehniski labu e30, nevis top zustand projektu). No sākuma runa gāja, ka pērku visu e30 zborā. Tad viņam pēkšņi uzradās pircējs dzinējam. Piedāvāja man pirkt visu e30, bet bez dzinēja un kārbas, bet ar visu pārējo. Pirms tam, kad runājām par virsbūves stāvokli, teica, ka pāris ielāpi grīdai jāuzliek un tas arī viss. Spārni protams arī jāmaina, bet tas acīmredzams bija no bildēm. Cenu nosauca vilinošu, un tā kā uz to brīdi nekāda cita piedāvājuma nebiju, tad piekritu. BET konkrētajam e30 vēl kādu nedēļu bija TA, bet bija brīvas dienas un tāpēc bija vajadzība steidzami iegādāties. Atradās tricārs 100km attālumā, tāpēc negribēju braukt ievērtēt stāvokli, uzticējos paziņas teiktajam. Čalis teica, lai atskaitu pusi no naudas kā rokas naudu, lai nav tā, ka izceļ motoru un es uzmetu. Nodomāju, ja jau viss atbilst viņa teiktajam, tad aizskaitīšu. Aizbraucot uz vietas protams ieraudzīju ne to labāko skatu (gatavojies biju kam trakam, bet ne tik). Tā kā esmu students, štukas negriežas kontā, bija žēl uzdāvināt rokas naudu viņam, samaksāju otru daļu un vilku mājās. Pa ceļam bija neliels grantēts posms, pa kuru ar akmentiņiem izbira lukturu stikliņi un parādījās plaisa vējstiklā bet nu pats vainīgs. Turpinājums - vecais īpašnieks izlasīja ārā ne tikai motoru un kārbu, bet vēl citas lietas - radiatoru, radiatora stiprinājumus, kulisi,bačokus motortelpā, laikam arī čipu no speedo u.c. lietas, kuras pirms tam teica, ka atstās. Piedevām brutāli bija izcēlis dzinēju pārgriežot pečkas patrubokus, degvielas trubas un stūres pastiprinātāja šļaukas. It kā liksies sīkums, bet vairs no izdevīga pirkuma nebija ne smakas. To, kas aplasīts pamanīju tikai vēlāk, jo pērkot biju ieciklējies tieši uz virsbūvi. Un vispār e30 un bmw kā tāds priekš manis ir jaunums un nezināju, kam īsti pievērst uzmanību.

    Te bildes no vecā saimnieka:









    krāsojums protams spridzina

  2. #2
    Junior Member sneiks's Avatar
    Join Date
    Sep 2012
    Location
    Engure (Tukums), Rīga
    Posts
    227

    Default

    Te vairāk bildes no jaukšanas, protams rokas nolaidās 10 m zem jūras līmeņa.














    Trakākais, ka tas cilvēks pats bija kaut ko jau metinājis. Viss ļooti pavirši, metinājuma vietas apstrādātas bija zem katras kritikas - ne grunts, ne šuvju mastika. Tikai piķis uzsmērēts. + metināts ar 1,2mm stiepli, jo daudz kur ''eži'' par to liecināja
    Visas malas pilnas ar dubļiem un smiltīm
    Pozitīvā ziņa, ka auto nav bijuši deformēti lonžeroni, visādi citādi, diezgan kapi.

    Tā lūk. Bet nu tas ir e30, tā kā uzskatu, ka ir jēga celt augšā, kaut vai pieredzes iegūšanai

  3. #3

    Default

    ak shausmas - ar 1.2mm spiepli metinat kuzavu! tad jau var ari ar elektrodiem

  4. #4

    Default

    Virsbūve parūsējusi gan , bet grīda nau trakākais variants

  5. #5

    Default

    Zin, es tiesham neticu ka šito ir vērts celt, jau redzamās vietas ir vnk kritiskas, kas ir ar visam aizmugures kabatam, ieksharkam, slieksnjiem, visticmak kapi, jo bonusā tev vēl lūka ir kas to visu piebeidz!

    Labāku kuzavu par šo var atrast!
    Bmw diagnostika/dzineju remonti projekti/e30 daþâdi individualie projekti/auto elektronika, audio/BMW chiptunings

  6. #6

    Default

    Quote Originally Posted by Digital View Post
    Zin, es tiesham neticu ka šito ir vērts celt, jau redzamās vietas ir vnk kritiskas, kas ir ar visam aizmugures kabatam, ieksharkam, slieksnjiem, visticmak kapi, jo bonusā tev vēl lūka ir kas to visu piebeidz!

    Labāku kuzavu par šo var atrast!
    Tev auto ir tikai tad verts celt ja pats dari skardnieka un metinaasanas darbus,psc tas bus dargi.
    Bet ja auto savediisi kartibaa tad to drosvien nekan nepardosi,un tas ir apsveicami

  7. #7

    Default

    Šo celt un mocīties domāju vnk jēgas nav, pat pašam visu darot, lai dabūtu viņu vismaz līdz viduvējam stāvoklim jau būs ielikts krietni vairāk kā maksātu paņemt kādu normālu ekemplāru ss.
    Katrs gan jūk prātā pa savam un ja ir visi instrumenti un laiks pieredzei noderēs

  8. #8

    Default

    Quote Originally Posted by jacko View Post
    Tev auto ir tikai tad verts celt ja pats dari skardnieka un metinaasanas darbus,psc tas bus dargi.
    Bet ja auto savediisi kartibaa tad to drosvien nekan nepardosi,un tas ir apsveicami
    njā kapi ir pamatīgi, kad izgriezīsi visas rūsas būs kā šveices siers, bet viss taisāms, cīnies

  9. #9

    Default

    Izskatās pa lielam tāpat kā mans pelēkais sākumā.
    http://www.e30.lv/showthread.php?305...ngrau-320i-e30

    Bet nekas nav neizdarāms. Man (tb manam čomam) uz to aizgāja kkādi 5-6 vīkendi. Ja nav pieejams metināmais vai kāds čoms ar tādu, tad gan ir shitty.
    e30 318i coupe S50B30us
    e90 325d sedan M57TU2D30

  10. #10

    Default

    Tas vel ir tikai redzama daļa. Vel ne lidz galam izjauci. Bus vel trakak. Bet metinat gan jau iemacities ar tadu darba apjomu.

  11. #11

    Default

    sūds par to rūsu, visu var sametināt bet tas pāķu krāsojums

  12. #12
    Member osish's Avatar
    Join Date
    Mar 2012
    Location
    Rīga/// Ķengarags/// Engure
    Posts
    759

    Default

    oho, kas tad te
    Kapēc skopojies ar bildēm?
    Auto darbnīca ''Baltic Customs'' *26235332*

  13. #13

    Default

    Nu ja tās pirmās bildes ir tās ko redzēji pirms pirkšanas, tad tur jau viss ir skaidrs, nezinu uz ko biji cerējis, bet nu iesmērēts nekas tur nav, pats tādu esi nopircis. Bet nekas pie nākošās mašīnas pirkšanas jau būsi gudrāks.
    Paņem visu sametini, ieliec vismaz 2.5 benzīnu un varēsi pēc tam vismaz 3 gadus likt šķērsām neuztraucoties ka kkur kko noskrāpēsi vai kkur iepisīsi
    Pēc 3-5 gadiem atkal jau sāks parādīties caurumi, atkarībā cik kvalitatīvi būsi sataisijis, bet nu 3 gadus toč varēsi bez metināšanas nobraukt.

  14. #14
    Junior Member
    Join Date
    Mar 2013
    Location
    Tukums-> Jelgava
    Posts
    5

    Default

    Izklausās gan, ka vairāk biji sacerējies nopirkt labu e30 par kapeikām.
    Tā diemžēl nekad nenotiek, viss maksā, tik cik maksā!
    Ja meklēji kaut ko labu, tad arī ir jāmeklē, nevis jāņem tāpēc, ka nav cits piedāvājums!
    Bet gan jau uzcelsi. Ir redzēti arī trakāki varianti.

  15. #15
    Junior Member sneiks's Avatar
    Join Date
    Sep 2012
    Location
    Engure (Tukums), Rīga
    Posts
    227

    Default

    Tombi - Te ne tik daudz naudas jautājums (vairs) kā goda jautājums. Nu es nevienam tik sliktu auto netirgotu, kur nu vēl čomam, sakot, ka viss tur ok, pāris ielāpi grīdai jāuzliek. Bet nu jūs ar Artūru jau čomi, tā kā skaidra lieta aizstāvēt, tas tikai normāli

    Labi, nav ko vecu veļu otrreiz mazgāt, esmu saprastis jau labu laiku atpakaļ kas un kā ar to kuzavu. Un pacēlu izmaksu latiņu augstāk. Neesmu cilvēks, kas padodās (lai gan šis bija gadījums, kad to vajadzēja darīt), tā kā tricārs tiks, jeb pareizāk sakot tiek celts.

    Te bildes no procesa, kad izjaucu līdz galam un iztīrīju granti no visiem kaktiem. Gaidu vēl komentus par to, ka nav vērts stiepli un laiku tērēt.

    vadi ārā


    šitās bukses labākas nekā poliuretāna.


    atvainojos, bet visas bildes slinkums likt te links ar vairāk bildēm no jaukšanas un rūsas daudzuma novērtēšanas ->http://foto.inbox.lv/kristaps_sh/e30_2?page=1

  16. #16

    Default

    cepuri nost, ja ir tādas iespējas ,kā metināmais ,vieta un elektrība ,tad kapēc gan neatdzīvināt to mironi !?
    Lai veicas

  17. #17

    Default

    Tā bilde ar plauktu buksi ir mega, tur ir jābūt ģēnijam lai ko tādu izdomātu.

    Cīnies ar šo auto
    Latviešu tautas ticējums: ja savācas kopā vairāk, kā divas huļigankas- briest nepatikšanas •

  18. #18
    Junior Member sneiks's Avatar
    Join Date
    Sep 2012
    Location
    Engure (Tukums), Rīga
    Posts
    227

    Default

    Te bildes no 2014. augusta. Šaize tāda, ka kaut kāda daļa bilžu no procesa ir pazudušas, jo kompim cietais nobruka. Labi, ka mūsdienās ir dropbox, vismaz tur liela daļa bilžu aizķērās. Šajās bildēs ir sametināts viss priekšējais labais stūris (izņemot vienu caurumu grīdā virs plaukta bukses, to metināju vēlāk, kad noņēmu plauktu, lai tiek apstrādāt metinājuma šuvi no abām pusēm), kā arī sametināta gandrīz visa salona grīda, pārmetināti abi sliekšņi un iekšējie sliekšņi un labās puses arka un iekšējā arka (remonta bleķiem iekšpusē tika notīrīta transporta grunts līdz plikam metālam un uzpūsta divkomponentu epoksīda antikorozijas grunts, lai paildzinātu remontplākšņu mūžu).
    Lai runā bildes:



    Spārni protams arī jauni iepirkti. Te piemēram kā slieksnis kopā ar spārnu saiet, vai nebūs briesmīgas šķirbas. (Skats uz dzīvi uzreiz labāks, kad mazāk aerogrāfija )

    te arī slieksnis ar durvīm tiek salāgots





    kur nu bez vēlajiem vakariem garāžā ar čomiem un dziriņu

    Aptuvenie izejmateriāli


    Turpinājums sekos
    Last edited by sneiks; 08-22-2015 at 12:22.

  19. #19
    Junior Member sneiks's Avatar
    Join Date
    Sep 2012
    Location
    Engure (Tukums), Rīga
    Posts
    227

    Default

    kamēr izšķiro tās bildes, vāks. ļoti daudz tapušas procesa gaitā.
    Vēl nepieminēju pirms tam, ka visur, kur ielāps tiek metināts nevis tieši tādā izmērā, kā izgrieztais caurumus, bet gan nedaudz lielāks (pārlaidšuve) tur gan virsbūves daļa, gan ielāps tika gruntēts ar weld-thru primer, jeb ar grunti, caur kuru var metināt ( vai nu al vai zn sastāvā).
    Viena no skumjākajām vietām visā virsbūvē.


    Te šis tas autovietā iepirkts















    Šajās bildēs atskaite par septembra un oktobra nedēļas nogalēs padarīto. Rīt, ja būs laiks, salikšu vēl bildes.
    Varētu jau vienkārši ielikt linku ar inbox bildēm, nebūs tik laikietilpīgi kā kopēt katru linku atsevišķi, bet tad topiks nebūs tik interesants un kāds var palaist garām linku un nepamanīt bildes

  20. #20

    Default

    Visu cieņu, padarītais darbs tiešām iespaidīgs, pirmajos postos likās, ka rokas nolaidīsies, bet redzu, ka tiešām nepadosies. Veiksmi darbos

Page 1 of 12 1 2 3 11 ... LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •