Tiku pie šī aparāta laikam 2016 gadā!
Izlaiduma gads 1987
Kkas no MTech 1
Dzinējs M20b25
Virsbūves tips, skaists Sedans

Krāsa, Ja nemaldos Delphinblue! kkas tads!
Par auto stāvokli, pašā iegādes sākuma bija ta kad auto var teikt bija uzturēts okey vizuāli kā arī salonu diezgan normals, protams pie šiem gadiem beņķi ir izsēdēti utt, bet tas mani īpaši neuztrauc, Motors neteikšu ka strādāja labi, rīstījās pie augstiem abgriezieniem , rija eļlu ka nenormals, un vel šādi tadi sikumi, protams taisāmi. Ar to visu tiku galā pāris mēnešu laikā un motoriņš atkal atguva sparu!
Te būs starta bilde, vienīgā kas palikusi no iegādes!

Un tālāk jau stāsts cits auto tika reģistrēts ārpus LV
Zināju ka auto nepaliks tāds kā viņš tik iepirks , vienmēr un visiem tā bus ka gribas savu roku pielikt lai auto izskatās savām acīm tīkamāks.
Tātad sākotnēji tika veiktas nelielas vizuālās izmaiņās kā piemēram priekšējie lukturi, nezinu, esmu laikam vecmodīgs bet gribēju dabūt dzeltenos lukturus šim, pēc ilgas meklēšanas atradu, lēti nebija taču biju apmierināts ar rezultātu!
Protams lietos diskus Brock B2 atstāju jo reāli patīk viņi, taču krāsu nomainīju uz Chery Red Black Pearl.
Un Shadi tadi siki vizuali knifi tika pielaboti!




Tālāk sapratu kad ar stoc m20b25 man biki kkā pa maz vajag kko vairāk, tad nu ieplānoju jātaisa turbo šur un tur pec laika jau iepirku citu motoru, lai varu braukt ar šo un tai pat laikā būvēt otru !
Par cik būvēju pats priekš sevis naudu nežēloju un detaļas visas tika pirktas jaunas lai motoriņš principā justos jaunāks un možāks!
Neliels uzmetums par to kas motorā iemests no Performance detaļām
Galvasblīve Cometic MLS 3,5mm
Šāles - King Racing (gan kloķenei gan virzuļiem)
Virzuļi, - Viseco
Galvas skrūves un klaņiem- ARP
Inžektori - bosch 650cc
Sadalene- Dbilas 272,282
Turbīna - Borgwarner s200sx
Blow off - HKS
izpludes kolektors - CXRacing tik tiko derēja
Wastegate - 38 mm Tial
Downpipe - pašdarinājums
Lambda - AEM 30-0300
Vadība - MS2PNP
Rokeri- Ireland Enginering Heavy duty
Sajūgs- ClutchXperts Stage 5 ceramic, nez redzēs kas turbūs
Interkuleris- China!! Un neko dargāku ari nevajag jo funkciju pildīs
Eļlas dzesēšanas radiators!!
Sveces no super 4 nomainiju uz iridium!
Hmm ja kko piemirsīšu vēlāk pierakstīšu tebus dažas bildes!









Motors tika izņemts aptuveni nedēļu atakaļ, ielikts neilgi pēctam protams skrūvēšanas darbi palikuši daudz pietrūkst uz doto momentu visādi sīkumi utt bet domājāms pec 3 nedēļām pirmais startups!
Nedaudz bildes ieskatam



Interkūlerim uz doto momentu neadekvāta vieta tāču uz doto momentu funkciju pildīs!


CXRacing izplūdes kolektors der bet nekādu lielo turbinu neuzbāzīsi neko negriežot utt!



kkas no interkulera novietojuma velreiz

Uzliekot priekšu atpakaļ viss der perfekti un nekas nekur netraucē!

Pēdējais kas darīts ir darinātas ieplūdes trubas 3 collu ar visu lai der brivgaitas regulātors utt!


Daudzi man ir teikuši vajadzēja svapot M50 motoru un to turbotizeet, teikšu godīgi mani tas motors nesimpatizē un reali vizuali šis patīk labāk, vecuma piegarša!
Un protams turpinājums sekos!