mhigh e30

User avatar
Maakons
Posts: 15
Joined: Sat May 05, 2018 7:15 am

Fri Jul 13, 2018 8:25 pm

Piekrītu. Gāžot uz dačikiem nav laiks skatīties. Un man labu paneli būtu žēl bojāt.
Kā alternatīvi varu ieteikt kreiso pilaru (starp durvīm un vējstiklu) vai pečkas izejas, ja jau negribās pelnu trauku aizvietot.
User avatar
mhigh
Posts: 35
Joined: Thu May 24, 2018 7:07 am

Fri Jul 13, 2018 8:40 pm

Hmm skaidrs viela pārdomām. Varjaubūt tiešām, jāliek vien lejā pie pelnutrauka pats galvenais lai AFR kkur acīs redzams, pārējie jau mazsvarīgāki.🙂👍
Par pilāru ar laba ideja👍
(OO=[][]=OO)
BMW 325i M20B25Turbo :o :o :o :twisted:
User avatar
Djatoms
Posts: 21
Joined: Tue May 08, 2018 8:32 pm

Fri Jul 13, 2018 8:42 pm

Maakons wrote:
Fri Jul 13, 2018 8:25 pm
Piekrītu. Gāžot uz dačikiem nav laiks skatīties. Un man labu paneli būtu žēl bojāt.
Kā alternatīvi varu ieteikt kreiso pilaru (starp durvīm un vējstiklu) vai pečkas izejas, ja jau negribās pelnu trauku aizvietot.
katram jau ir sava gaume, bet nu es arī esmu no tiem cilvēkiem kam patīk zināt to kā "jūtas" dzinējs. Man pagaidām ir trīs (eļļas un degvielas spiediens un pa nākamo nedēļu likšu arī Air/fuel ratio) novietoti lejā pie pelnutrauka, bet reāli jūtu ka vajag vēl. un drošivien likšu sādā pat stilā!


Bet kopumā ir interesants topiks.

Sapratu ka ar AEM platjoslas zondi un MS2 sanāca tikt galā, drīzumā man ar šīs abas lietas būs jāsapāro :)
User avatar
SirER
Posts: 16
Joined: Mon May 21, 2018 11:26 am

Mon Jul 16, 2018 7:44 am

Ir arī diezgan diskrēti varianti, bet nu par tiem nedaudz jāpiemaksā :P

https://www.insideperformance.de/en/dat ... -e30_1277/
e30 316 coupe
User avatar
mhigh
Posts: 35
Joined: Thu May 24, 2018 7:07 am

Mon Jul 16, 2018 5:03 pm

Jā AEM sanāca sapārot ar MS.
SirER wrote:
Mon Jul 16, 2018 7:44 am
Ir arī diezgan diskrēti varianti, bet nu par tiem nedaudz jāpiemaksā :P

https://www.insideperformance.de/en/dat ... -e30_1277/
Šis pārāk dārgs variants, bet nu protams smuks jau👌. Taču vai priekš e30 nav nedaudz par modernu.🤔
(OO=[][]=OO)
BMW 325i M20B25Turbo :o :o :o :twisted:
User avatar
SirER
Posts: 16
Joined: Mon May 21, 2018 11:26 am

Tue Jul 17, 2018 6:04 am

mhigh wrote:
Mon Jul 16, 2018 5:03 pm
Šis pārāk dārgs variants, bet nu protams smuks jau👌. Taču vai priekš e30 nav nedaudz par modernu.🤔
Man liekas ka labāk iederas kā 4 ciparnīcas uz paneļa pieurbtas. :D Bet vispar Alpinām nāca tāds risinājums, tur diezgan OEM.
e30 316 coupe
User avatar
mhigh
Posts: 35
Joined: Thu May 24, 2018 7:07 am

Tue Jul 17, 2018 8:37 am

SirER wrote:
Tue Jul 17, 2018 6:04 am
mhigh wrote:
Mon Jul 16, 2018 5:03 pm
Šis pārāk dārgs variants, bet nu protams smuks jau👌. Taču vai priekš e30 nav nedaudz par modernu.🤔
Man liekas ka labāk iederas kā 4 ciparnīcas uz paneļa pieurbtas. :D Bet vispar Alpinām nāca tāds risinājums, tur diezgan OEM.
Ja godīgi es nemaz nedomāju viņus tur urbt pie paneļa ir daudz citi varianti ka viņus tur piestiprināt, nebojajot paneli kad bušu pabeidzis ar tiem redzesi ka panelim nebus ne skrambas.👌👍
(OO=[][]=OO)
BMW 325i M20B25Turbo :o :o :o :twisted:
viesic
Posts: 10
Joined: Fri May 04, 2018 1:27 pm

Tue Jul 17, 2018 9:52 am

Pēc bildēm skatoties, sadales vārpstas siksnas skriemeli atstāji stock, neregulējamu?
Ar 3.5mm galvas blīvi domāju, ka vajadzētu likt regulējamu, lai var precīzi sadaleni ieregulēt.
User avatar
mhigh
Posts: 35
Joined: Thu May 24, 2018 7:07 am

Tue Jul 17, 2018 3:58 pm

viesic wrote:
Tue Jul 17, 2018 9:52 am
Pēc bildēm skatoties, sadales vārpstas siksnas skriemeli atstāji stock, neregulējamu?
Ar 3.5mm galvas blīvi domāju, ka vajadzētu likt regulējamu, lai var precīzi sadaleni ieregulēt.

Labs jautājums, man no paša sākuma likās kad arī vajadzēs, taču sazinājos ar cilvēku no Niderlandes kam tieši tāds pats projekts ir pabeigts jau, teica man ka vinjam caur MS viss smuki esot saregulēts, pats nezinu bust ta vai ne jo man ar programmešanu saks njemties viens Zviedrs pec 2nedēļām kas arī man teica ka viss bus ok un neko nevajadzēs tur.

Tā ka nezinu kā bus patiesībā, ja vajadzēs tad bus japerk vien
(OO=[][]=OO)
BMW 325i M20B25Turbo :o :o :o :twisted:
abit
Posts: 24
Joined: Mon May 07, 2018 5:57 am

Wed Jul 18, 2018 2:18 pm

mhigh wrote:
Tue Jul 17, 2018 3:58 pm
viesic wrote:
Tue Jul 17, 2018 9:52 am
Pēc bildēm skatoties, sadales vārpstas siksnas skriemeli atstāji stock, neregulējamu?
Ar 3.5mm galvas blīvi domāju, ka vajadzētu likt regulējamu, lai var precīzi sadaleni ieregulēt.

Labs jautājums, man no paša sākuma likās kad arī vajadzēs, taču sazinājos ar cilvēku no Niderlandes kam tieši tāds pats projekts ir pabeigts jau, teica man ka vinjam caur MS viss smuki esot saregulēts, pats nezinu bust ta vai ne jo man ar programmešanu saks njemties viens Zviedrs pec 2nedēļām kas arī man teica ka viss bus ok un neko nevajadzēs tur.

Tā ka nezinu kā bus patiesībā, ja vajadzēs tad bus japerk vien
ar motora vadību nevar pieregulēt gāzu fāzu darbību, tas ir mehāniski jāregulē.
pat bez visas biezās blīves var būt tā, ka stock metkas vairs nav tik precīzas, kas būs svarīgi, ''būvētam'' dzinējam :)

nuke ir labs, kvalitatīvs zobrats, iesaku!
Image
m20b30 powah...
Image
Post Reply