Mūsu E30 tolmeta "prison break"

Post Reply
User avatar
Djatoms
Posts: 20
Joined: Tue May 08, 2018 8:32 pm

Wed Mar 20, 2019 10:29 pm

Sveicināti E30.lv forumieši! Kā jau topika nosaukumā redzams-tas daudz ko izsaka... :)

Konkrētais E30 bija pāris gadus atpakaļ pirkts ar plānu uz jaukšanu detaļās priekš kupejas, tomēr palika žēl "tupa" sazāģēt šo nabaga sagurušo sedanu jo skate bija vel 6mēnešus, līdz ar to radās plāns dot šim kuzovam vel pēdējo iespēju dzīvot! Pāris gadus bija nolikts malā un pagājušā gada sākumā izlēmu iegūt TA. Kā jau bildēs redzams - "show cars" no viņa nesanāks, līdz ar to lēnam tiek būvēts un taisīts vairāk tehniski lai būtu interesanti pasportot :) Baigais guru no E30 nēesmu tapēc ceru arī uz Jūsu palīdzibu dažādos jautājumos.Protams E30 nav vienīgais projekts, rindā stāv arī divi V.A.G projekti, bet šis nav īstais forums šiem diviem :D

Bildes ir diezgan sakrājušās, likšu iekšā un mēģināšu komentēt! ;)

Pamatā dzimis 316 Feislifts ar M40B16 šujmašīnu-nenokaujams un no komplektācijas lūka kas nestrādā, reduktors-protams "svarka"... :D Bildes pārsvarā ir tikai no priekšas, jo aizmugure ir žēlīga, iepriekšējais īpašnieks teica ka autobuss iemaucis aizmugurē un iestūmis priekšā stāvošajā-respektīvi vilcieniņš :)

Tātad... tāds viņš bija sākumā...

Image

Image

Image

Lēnām gatavojamies apskatei...

...un secinam ka itkā iet, bet ne tā kā vajag...
izrādās bākā koktelis

Image

filtrs nebij labāks :roll:

Image



Image

Image


tikko dabūjām apskati

Image

vēl kaut kādi štrunti salikti glāzēm kas garāžā atrasti

Image

Kā jau mēs zinam,tajos gados M40 dzinējus lika E30 kuzovā tikai lai no BMW centra tiktu līdz tuvākajam servisam kur ieswapo M20B25 - respektīvi atņēmu sievas kupejai dzinēju :lol: :mrgreen: :mrgreen:

Šis vēl kupejas kuzovā, četrus gadus neaiztikts un nekustināts-tikai ieliku AKB, benzins pat vecais(pat deg izrādās :D )



tātad-nost ar veco:

Image

Image

Done

Image

Image

par cik filtra korpusa nebija,nācās tēlot praktisko latvieti :)

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Vēl pa kādu brīdi tika ķeblis ielikts lai ārā nekrīt... otrs ari ir- tik kā vienmēr nav tam laika :D

Image

Kā arī tika sagraizīta viduskonsole(haters gonna hate) un ielikts Eļļas un Degv spiediena mērītājs un meh regulātors :) Un priekš kam sportiniekam radio :D

Image

Image

Image

Image

Image

Kulises problēma arī tika risināta....

Tika pielāgota Vārsta vadīkla no scania :)

Image

Image

Image

Image

Image

Ali-power!

Image

Pa to starpu tiku arī pie šķiedras bufera apakšas lai noslēptu izrūnīto fartuku.

Image

Image

Bija arī pāris burnout pa to starpu-kā tad bez tā :D

Image



Uzmainītas pr plauktu bukses un aizmugurē tilta bukses-bija galigi pajukušas un aizmugurē uzliku plazas(priekšējās vēl jānomaina ar visām lielajām statnēm kopā)...

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Uzliku arī "hidru-alipowa"

Image

Image

Image

Image

Image



Tad tiku pie kaut kā līdzīga zirneklim, jā zinu, nav varbut pats precīzākais taču pa čuguna strupenīšiem ir grūti ko uztaisīt sliktāku

Image

Image

Te es secināju ka jāsak domāt par izplūdi.... :D

Image

Par cik pa baigi labu ciparu(pa lielam materiāla cenu) ienācās OE M4 izplūde, izdomāju why not... ņemot vērā nākotnes plānus-izplūdes diametrs derēs(2x62mm ņerža)! :D

Image

Image

Image

Image

Image

Tur tā šur tur nedaudz jāpazāģē, nedaudz jāpielāgo un nedaudz TIG :D

Image

Image

haters gonna hate-4tri gali, bet es vairāk satraucos par veiktspēju, no izskata šim nabagam maz kas palicis :(

Image

Image

Saskārāmies ar nelielu problēmu, eļļas filtrs 4mm attālumā no 1.cil izplūdes-nācās risināt.

Image

Image

pārvietojām eļļas filtru+ uzliku radiatoru :)

Image

Image

Image

tā no priekšas tajā stūrī dzesējas un eļļojas :D

Image

Image

atkal viens video, nu jau ar pareizo izplūdi un atvērtām klapītēm galā



Kā jau visi zinam, mūžīgās dzesēšanas problēmas ar m20 :) ventilators nesadalija vietu ar radžiņu - nācās pāriet uz ko mūsdienīgu:D

Image

Pagajušo sezonu pabeidzām ne pārāk pozitīvā gultnē, bija aizdomas ka kaut kas nav- pamērījām kompresiju, labāk nebūtu mērijis :D gan jau plaisas :D

Image

Kopumā tā tas pagaidām izskatās uz doto brīdi viss kas ir salikts uz auto... Plāni, protams, ir... un daudz kas jau ir sapirkts lai tos realizētu.
Doma ir taisīt M20B27stroker. Visa recepte jau ir salasīta(B25bloks,B20klaņi,B25virzuļi,M21kloķene) un tam virsū sēdināt Eaton62 kompresoru. Diskutējot ar Digital, secinājām ka orģinālā 173vadība netiks galā, tādēļ būs MS2 ar M50 spolēm-nav tas krutākais bet sākumam pietiks lai vismaz kaut kā piekoriģētu degvielas karti. Vēl tikai vajag sadaleni-domas raisās par Dbilas(172grādu un 11mm pacēlumu)

Aizmugures wannabe Mtech šķiedras buferis arī ir nopirkts, tikai jauzliek... tad tā aizmugure varētu izskatīties civilizētāk :)

Pāris bildes ar kaut kādiem iepirktajiem hlamiem :D

1.Kūleris

Image

Eaton M62

Image

Image

Image

Image



un te satīrīts



Nitram dzeses radiators

Image

Image

MS2, un iedarbināts "uz galda"

Image

Image

AEM LSU4.9 Wideband zonde lai zinātu čo pa čom

Image

Nodrošinos ar rezervēm (885) :D

Image

un te ir viena galva ko lēnām taisu priekš stroker bloka. bijusi ultraskaņā!

Image

Image

Image

Image

pirms frēzītes

Image

un pēc, ķipa nedaudz pielīdzināsim :D

Image

Image

Image

Image

Runājot ar visādiem onkuļiem, baumo ka degkameru esot labi pulēt, lai dabūtu ārā visas poriņas un neveidotos pozitīva augsne detonācijai-pamēģināsim... kopumā 1cil ir sapulēts :D dzīvē izskatās smukāk :D

Image

Image

Image

Image

vārstus arī nedaudz apstrādāju uz virpas-vel jāapstrādā nedaudz virsma :)

Image

Image

Image

Image

Nu tā... Lielos vilcienos un mazos vagoniņos tas pagaidām viss... ceru ka kādam būs interesanti palasīt :D
Last edited by Djatoms on Thu Mar 21, 2019 6:45 pm, edited 3 times in total.
User avatar
Richux
Posts: 101
Joined: Fri May 04, 2018 6:36 pm

Thu Mar 21, 2019 5:50 am

Mja, tik bildi nevienu nerāda :roll: video tik redz
User avatar
Djatoms
Posts: 20
Joined: Tue May 08, 2018 8:32 pm

Thu Mar 21, 2019 6:15 am

Bļāviens, tiešām... no kompja vakar gāja! Sorry-šovakar cīnīšos lai rāda! :)
User avatar
Djatoms
Posts: 20
Joined: Tue May 08, 2018 8:32 pm

Thu Mar 21, 2019 6:42 pm

Bildes uzliktas uz cita servera un visam būtu jābūt ok! Atvainojos par "ČP" ;)
User avatar
Ritvars
Posts: 48
Joined: Fri May 04, 2018 5:36 pm

Thu Mar 21, 2019 8:20 pm

sportsitze - vāciski.
sport seats - angliski.
Nevis sporzice,sportzitce,sportiziceles, un sazin vēl kas... :vēmiens:
viesic
Posts: 10
Joined: Fri May 04, 2018 1:27 pm

Fri Mar 22, 2019 7:32 am

Pāris lietas, ko vēl vari izdarīt lai iegūtu kādu mikroponiju klāt - nolīdzini degkamerā vārstu sēžas, lai ir vienā līmenī ar pārējo degkameru, pie maziem vārstu atvērumiem tās nedaudz, bet tomēr traucē, ieplūdei (un arī izplūdei var) un pārbaudi "mazo rādiusu" ieplūdes kanālam (īsāko malu ieplūdes kanālā mērot no vārstu sēžas līdz galvas ieplūdes malai ) lai ir pēc iespējas gludāks bez kantēm un straujiem liekumiem, lai maksimāli samazinātu turbulenci pirms vārsta.
takeshi
Posts: 14
Joined: Tue Sep 25, 2018 11:32 am

Fri Mar 22, 2019 8:48 am

cik maksaja izgatavot tadu radiatoru?
User avatar
Djatoms
Posts: 20
Joined: Tue May 08, 2018 8:32 pm

Fri Mar 22, 2019 10:00 am

Par vārstu sēžām pačekošu kas tur un kā!

Dzeses radiatoru atradu lietotu, ienācās kaut kas ap 80eur toreiz. Būs nedaudz jāpaštuko ar trubām-nedaudz savādāk novietotas, bet nekā neizdarāma nav! :)
User avatar
huliits
Posts: 33
Joined: Sat May 05, 2018 5:15 pm

Sat Mar 23, 2019 5:54 am

Labs laužamais aparāts 8-)
Vaitad nebiji nopircis normālu aizmuguri,ko iemetināt? :?
User avatar
Djatoms
Posts: 20
Joined: Tue May 08, 2018 8:32 pm

Sat Mar 23, 2019 10:50 am

Ir ir nopirkts.. nepazīstu nevienu kas servisā strādā-nav kas ieliek-standarta atruna :D Laikam jau būs uz apskati jāuzmaina un būs beidzot vakums jāsakārto gala bundulim lai 2nieku neatraujas par izplūdes skaļumu :D

Image

ir nopirkts atī stiklšķiedras aizm buferis(Mtch2) kas noslēps saburzīto apakšu.

Image
Post Reply